Pieniä tekoja, askel kerrallaan

Yhdistyksemme toiminta perustuu pieniin tekoihin. Sellaisiin, joita juuri sinä voit olla mukana tekemässä. Uimaharjun Tuuma ja Toimi ry tukee ja tsemppaa myös muita yhdistyksiä isommissakin hankkeissa.

Vuonna 2024 teemme töitä virkistysreitin saamiseksi Honkajoen varrelle. Meille on myönnetty hankkeseen Leader-rahoitusta, mutta sekä talkootyötä että lahjoituksia tarvitaan omavastuuosuuden kattamiseksi. Tervetuloa mukaan koko kylän voimin. Talkoisiin voi ilmoittautua sivun alaosan lomakkeella.

Pienkeräys

Keräämme pienkeräyksellä varoja Honkajoen virkistyspolku- ja joen vaelluskalojen
elinmahdollisuuksien selvittämis- ja kunnostushankkeen omarahoitusosuutta
varten.

Hankkeisiin on myönnetty julkista avustusta, mutta myös muuta rahoitusta
tarvitaan ja tämä on kylän asukkaille ja muille hanketta kannattaville mahdollisuus
tukea hankkeen toteutumista

Pienkeräyksen kaikki tuotto käytetään näiden hankkeiden toteuttamiseen.

Voit lahjoittaa keräykseen tilille FI97 5770 0520 5872 02, OKOYFIHH

Saaja Uimaharjun Tuuma ja Toimi ry/Kuivalainen Janne. Käytä viestiä "Pienkeräys".

Pienkeräyslupa RA/2024/171 voimassa 7.2. - 6.5.2024.

Vuosi 2023

Vuonna 2023 keskityimme  Uimaharjun aseman alueen viihtyisyyden edistämiseksi. Saimme hankittua kaupungin avustuksella penkin ja kukkaistutukset. Tiesitkö, että Uimaharjun asema on EU:n itäisin matkustaja-asema?

Vuonna 2024 Tue tiimiä -verkkokaupan kautta tehdyistä ostoista saatavat varat käytetään Uimaharjun kylän keskellä virtaavan Honkajoen saamiseksi paremmin esiin ja mahdollisen virkistysreitin omarahoitukseen.

Käy tutustumassa tuotteisiin ja tilaa. Tuet samalla toimintaamme.

Käytä allaolevaa linkkiä asioidessasi verkkokaupassa.

Tue tiimiä

Tule mukaan, täytä lomake!

Ilmoittaudu mukaan talkoorinkiin tai kannatusjäseneksi. Kannatusjäsenmaksun ( 15 €) voit maksaa suoraan tilille FI9757700520587202. Täytä silti myös allaoleva lomake.

Tai lähetä jäsenhakemus ja odota jäseneksi hyväksyminen ennen kuin maksat liittymismaksun.